Sunday 27 August 2017

Pfg Forex Recensioner


Våra Forex-plattformar. BESTDirect Online Trading. Fast, enkelt och pålitligt, detta var en av de ursprungliga plattformarna för att leverera kundorder direkt till CME. Idag är det fortfarande en ledande plattform och en arketyp för kunddriven skapande av ett enda system för att utföra och Hantera handel över de flera tillgångsklasserna av terminer, valutor och options. BESTDirect Mobile Trading. PFGBEST erbjuder tillgång till marknader, med möjlighet att övervaka och handla via mobila enheter, inklusive iPhone, iPad, Blackberry, Windows Mobile och Palm webOS. MetaTrader 4 drivs av PFGBEST. Det här är en användarvänlig handelsplattform med aggregerade valutapriser från top-tier-likviditetsleverantörer. MetaTrader 4, drivs av PFGBEST, har utformats för att ge de tuffaste marknaderna till privatinvesterare. Tekniken ger teknisk analys, kartläggning och expertrådgivare till hjälphandlare automatiserar sina egna strategier. eSignal drivs av PFGBEST. Detta sammanfogar PFGBEST orderdirigering och handelens genomförandestyrkor med beröm ed eSignal citat bar, kartläggning och analysfunktioner för handlare som vill ha termins - och valutakurser med utvalda utbytesavgifter. Du får två datakällor i en applikation - eSignal och PFGBEST Efterfrågan på denna plattform är stark på grund av de uppenbara effektiviteterna som det ger. PROTrader drivs av PFGBEST. Den här plattformen har toppmodern orderingångsteknik, en super DOM-prisstegsbiljett med enkelklick, diagrambaserad handel i realtidsnoteringar och omfattande kartverktyg. Den är kompatibel för eSignal-plugins och den har automatiserad systemhandel Flera kontoinnehavare som mäklare och CTAs tycker att det är användbart för de totala fördelningsorderbiljetterna Alla dra nytta av automatisk likvidationsfunktionalitet och förmåga att avbryta arbetsorder. Trafikknavigatorn drivs av PFGBEST. En rekommenderad plattform för handlare på alla nivåer Som vill ha en enda plattform för att handla, analysera och spåra alla marknader Handla direkt från diagrammet, prisstegen DOM-stil och handelskonsol Adv Anced-funktioner är bakåtstopp, auto-utgångar och automatisk handel med enkelklicksexekvering. Analysverktyg inkluderar markeringsfält, varningar, regler, strategier och filter. NinjaTrader drivs av PFGBEST. För simulering och lärande är programmet gratis och erbjuder chansen För att prova avancerad kartläggning, marknadsanalys, strategisk utveckling och backtestning. NinjaTrader drivs av PFGBEST är ett end-to-end handelssystem för aktiva diskretionära och systemhandlare. Det gör det möjligt för både futures och valutahandlare att bättre genomföra sina handelsplaner och effektivt utveckla Kraftfulla automatiserade handelssystem genom högt intelligent, avancerad orderhantering och skärmar, med standardutvecklingsspråk. Vi kontaktar dig som Peregrine Financial Group, Inc PFG Forex and Metals Account Holders Vårt mål är att dela information som direkt påverkar Forex och Metals konton under nuvarande PFG-konkursförfaranden Informationen på denna webbplats avser den farliga statusen för ou r konton och bör vara av intresse för alla Forex and Metals kontoinnehavare Läs igenom materialet på denna sida på djupet, var särskilt uppmärksam på FAQs sidan Bakgrund. Peregrine Financial Group, Inc PFG inlämnad för kapitel 7 konkurs den 10 juli 2012 efter ägaren, Russel Wasendorf, Sr medgav att bedragera kundsegregerade konton på cirka 219 miljoner. Alla kundkonton var frusna och har varit otillgängliga till följd. Dokument har lagts in av PFG-konkursförvaltaren med hjälp av klassificeringar och språk som ställer Forex NZ-kontoinnehavare i fara av försumbar till nollfördelning Vänligen se sidan Resurser för mer information om hur våra FX Metals konton är i risk. När andra kontoinnehavare är representerade i domstol har PFG Forex och Metals konton inte varit flera FX Metals kontoinnehavare har behållit advokater i en gruppåtgärd för att upprätta och behålla representation av Forex och Metals konton i domstol Klicka på läs Adversary Complaint inlämnad 10 15 2012 med USAs konkursdomstol av våra advokater. Varför skapade vi PFG Forex Metals Legal Account. Det finns ett stort behov av att samla in pengar för att täcka de initiala och löpande juridiska avgifterna i samband med representation av PFG Forex Och Metals konton Vårt mål är att hitta andra Forex and Metals kontoinnehavare som är villiga att stödja den juridiska representation som behövs för att hjälpa oss att få våra PFG Forex and Metals konton tillbaka. Vi har öppnat ett PFG Forex Metals Legal Account för att fungera som en samlingsplatta som gör det möjligt för oss att Samla in frivilliga bidrag från kontohavare och betala för de juridiska och mindre administrativa utgifterna för att försvara våra PFG Forex Metals-konton Om det i slutet av rättegången finns en balans kvar på kontot kommer man att göra en rättvis och ärlig ersättning för bidrag . Det finns inget mål eller en avsikt att dra nytta av eller dra några inkomster från denna fond eller LLC. Vi frivilliggör vår tid och gör detta bara som ett medel för att Samla in bidrag för att täcka kostnaderna för juridisk representation och skydda Forex och Metals konton. Vilka är de viktigaste argumenten i vår rättegång. Vi är kunder hos PFG som handlas i utländska valutakontrakt och metallkontrakt genom våra konton med PFG Vi hävdar tre räkningar Av vår motståndsklagom att PFG inte håller det rättvisa intresset i fonderna i våra konton baserat på kontoavtalet med PFG eller genom drift av ett resulterande förtroende eller en konstruktiv förtroende, våra fonder utgör inte egendom av boet och kan inte utnyttjas av Förvaltaren för att uppfylla skuldarens skyldigheter Vi hävdar i ett fjärde räkning att de kontrakt som handlas faller inom definitionen av råvarukontrakt, att vi är kunder och att de medel vi deponerade hos PFG ska behandlas som kundfastigheter enligt konkurslagen vi är inte advokater, därför har vi anställt advokater för att presentera vårt ärende för domare Carol Doyle att styra om dessa lokaler. Vi inbjuder fe Llow PFG kontoinnehavare och branschpersoner att bidra till vår gräsrotsinsats för att skydda våra kontointressen Vi måste förena för att förhindra att det här fallet ställer diskriminerande rättspraxis mot Forex och Metals-handlare. Hur kan du dra nytta av våra processer. Det är vår tro på att om Domaren reglerar våra fordringar på våra FX Metals konton för utländska valutakontrakt med metallkontrakt, det kommer också att gynna de flesta kontoinnehavare i FX Metals som är i en liknande situation liknande kontonavdrag, kontotyper, etc. Vi tror att domaren s gynnsamma avgörande på en, flera eller alla våra påståenden skulle innebära en förändring av terminologi och omkategorisering av liknande valutabetalningar. Det kan bidra till att tänka på resultaten av våra rättstvister som har liknande inverkan som klagomål utan att behöva gå igenom den juridiska och logistiska mardrömen behövde organisera en. Hur kan du hjälpa. Hjälp oss att finansiera behållaren för att upprätthålla vår juridiska representation x och Metals konton med ett initialt bidrag på 4 i proportion till ditt konto saldo Besök Contribute-sidan för instruktioner Kontakta din introducerande mäklare, informera dem om situationen, be dem att kontakta sina andra PFG Forex and Metals kunder och sätta dem i kontakt med oss ​​Kontakta US House Committee on Agriculture, dina amerikanska senatörer och amerikanska representanter, NFA, CFTC och US Senate Agriculture Committee och röst dina bekymmer och informera dem om att detaljhandeln för Forex och Metals handlare måste skyddas. Nyligen Posts. PFG Bästa recensioner. May 1, 2011 - Apr 30, 2012.Väldigt nöjda med den här mäklaren De säger att det handlar om allt, men tjänsten är också utmärkt På telefon lite arrogant, men faktiskt varje mäklare har jag varit med var arrogant Resultatet är bra och i kombination med deras service och nyheter till mig, kan jag inte göra ett enda klagomål Personligen jag d recomment this.- Recenserad av Anton den 8 september 2011 Betyg 8 10.20 10 11 PFG Bästa recensioner. 1 maj 2010 - 30 april 2011. Jag har handlat med FCM i ca 5 månader. Har inte haft några problem med dem. De täckte baserna med mig. On-line-systemet är bra men behöver användas Att inga problem tar ut pengar Traderna utförs när de görs ordentligt Personalen är till hjälp via telefon Jag försöker hålla mig borta från daghandel Min kapitalisering är tillräcklig och verktygen finns där online om jag tänker på att ta en handel men behöver mer info Jag tror verkligen inte att det finns en FCM där ute som kan vara allt för alla. - Recenserad av Andy, den 11 januari 2011 Betyg 7 10.2009 10 PFG Bästa recensioner. 1 maj 2009 - 30 april 2010.DON T ANVÄND EVER ANVÄNDNING DENNA BROKER ALLA STORIERNA ÄR SÄRSKILDA FÖRSÖKRA KUNDSERVICE För att inte tala om att de har FORSIKTIGa spridningar De kan slå upp till 12 pips när marknaderna blir flyktiga. Jag gick in i en handel på fel sätt när nyheterna släpptes och min beställning blev stängd när mitt konto hit noll Jag frågade dem varför de här hände och de sa i ordning för att förhindra att mitt konto blir negativt trodde jag det var bra då.2 veckor senare har jag en order öppen med en lång position Efter att ha tagit den stora förlusten tidigare spelade jag med 1 stort konto, jag hade tidigare tappat förlust och hade bara tillräckligt kvar för att köpa en 1 sats med några dollar kvar. Ordern stängd när jag bara hade 30 likviderande värde kvar, vilket tillfälligt var den högsta punkten att paret gick i fel riktning innan jag gick in över 100 pip vinst för mig när jag frågade dem vad i helvete hände, för jag antog att när det nollställdes stängdes det så att det stängde nu när det ramlade 30. De sa att MT4 alltid är 30. Så frågade jag mig varför det sist hände att det inte höll sig Stängt tills jag inte hade några pengar kvar Här är svaret. Hem jag känner mig inte Tja, här är ordernummeret när det hände beställningsnummer dem Det skulle ta mig några minuter att bara dra upp ordern. Efter lite mer ifrågasatta Samförståndet var från honom som han Ville inte slösa bort några minuter för att ta reda på varför jag hade förlorat över 150 som aldrig borde hända Ordningsstorleken för den första stora förlusten var en 7 mycket jag kan förstå honom, inte vilja räkna ut mindre 1 mycket, men det faktum att det var en skillnad i när mina beställningar blev stängda vid olika tidpunkter är löjliga och det faktum att de bara inte bryr sig förmodligen för att de insåg att det var ett misstag och jag fick lite pengar tillbaka ur dem. Och det faktum att kundtjänst berättade för mig 2 helt olika saker får mig att känna att de rakade rånade mig första gången. - Recenserad av axcend, den 28 oktober 2009 Betyg 1 10.Ingen dålig mäklare tills det är en dålig fyllning eller en fullständig skruvning Utförande av en mer komplex ordning 3 problem på 5 månader med PFG erkänner aldrig något fel att göra arrogant mäklare, mer som bouncer attityd. - Recenserad av Tomek, 20 oktober 2009 Betyg 2 10. Jag gillar deras plattform väldigt mycket, men där spridda är hemska GBPJPY är 9 pips De är mycket dyra att använda. - Recenserad av Bob den 3 augusti 2009 Betyg 5 10. Jag har använt PFG under de senaste 12 månaderna nu och jag har haft mycket små problem med dem När jag begär mina pengar är det vanligtvis i mina löpande konto inom 2-3 dagar max Det var bara en gång jag har haft ett problem och det var över mitt stopp när jag fick stoppa 2-3 pips innan det slog sitt märke Bortsett från den där händelsen har allt varit bra, support är utmärkt om du inte kommer i kontakt direkt kommer någon alltid att komma tillbaka till dig Jag skulle personligen rekommendera dem - Jag vet inte mycket om slippagee eftersom jag handlar marknaden bra före och efter nyheter. - Recenserad av sjj, 22 juni, 2009 Betyg 9 10.2008 09 PFG Bästa recensioner. Maj 1, 2008 - 30 april 2009. Jag är i Kanada Om du är i Kanada, HANDLAR INTE med dessa människor De är inte intresserade av dina små investeringar och kommer bara ta dina pengar och springa anyway. After omfattande forskning och handel många demo konton, valde jag att hantera PFG och jag öppnar redogjorde för ett livekonto De var trevliga nog i början men jag kände att de dansade om några problem. Jag bestämde mig för att börja med 500 USD När jag bad om finansieringsinstruktioner sa de att jag bara kunde överföra medel och informationen finns på hemsida jag tittade men instruktionerna var ganska försvunna och tycks inte vara rakt framåt Så jag kontaktade dem och bad om enklare instruktioner Tre olika svar pekade mig alla på samma uppsättning instruktioner Jag tycker att det här är mycket unga som kan bara klippa och klistra in länkar och inte ha någon verklig upplevelse eller vård om vad de sätter klienten igenom. Jag skrivit ut finansieringsanvisningar direkt från deras hemsida och tog dem till en kunglig bankaffär, eftersom detta var banken som nämns på webbplatsen Banken berättade mig att de behövde en adress för mottagaren som saknades från sidan Berättade också för mig att gå till min egen bank för att göra detta Så jag gick hem och tryckte adressen till Chicago och gick tillbaka till Min egen bank för att göra en direkt överföring Damen där tittade på informationen och hade 20 års erfarenhet i jobbet, berättade för mig att den här tråden kan studsa tillbaka eftersom informationen är ofullständig jag sa att hon skulle plugga in så mycket info som möjligt Och det borde gå igenom Tja, gissa vad det studsade och jag förlorade 57 för att skicka och få tillbaka mina egna pengar Furious and frustrated Jag kontaktade PFG och deras inställning överraskning överraskning är att jag gjorde ett misstag och min bank gjorde ett misstag Mäklaren ansvarig av mitt konto bad mig att faxa honom alla dokument som jag hade om den misslyckade överföringen, så jag gjorde det dubbelt, men han diskuterade aldrig dem med mig, som om de aldrig fanns. Han erbjöd aldrig någon annan lösning än TRY AGAIN. I frågade för specifika instruktioner och om jag kan maila dem en check eller en orderingång De sa att ledningen var det enda sättet att finansiera mitt konto, så jag bad dem att ge mig ett prov på en lyckad överföring från Kanada som jag kan lära av Jag blev tyst och ingenting annat än s Ilence från them. Check med två andra stora banker och de båda berättade att instruktionerna var komplicerade, oklara och otillräckliga och de kunde inte möjligen skicka pengar med dessa instruktioner. Jag är så glad att min förlust var begränsad till 57 Jag är så glad att jag inte blev mer involverad i denna SCAM av ett företag Kan du föreställa dig hur det kan vara om jag faktiskt hade gjort vinster där och försökte återkalla dem De är ganska utmärkta för att ignorera vad du säger och inte ta itu med dina bekymmer säger jag med absolut Förtroende SCAM SCAM SCAM. If någon vill ha verifiering och bevis om detta, maila mig .- Recenserad av Hawkman, 4 februari 2009 Betyg 1 10.Ennu inte en riktig broder De är en icke clearing FCM som rensar genom andra FCMS i huvudsak bara en stor IB.- Recenserad av Leroy, 6 september 2008 No Rating.2007 08 PFG Forex Reviews. May 1, 2007 - Apr 30, 2008. Jag satte in ett nytt konto med dessa killar och efter att jag kopplade mina pengar till kontot var det dowhill hela vägen från Där på plattformen var setup och visade mitt konto balans och inom 15 minuter jag startades ut ur systemet jag ringde och plötsligt min balans var noll 0 00 och jag hade inte ens gjort en handel men de fortsätter att berätta för mig att de är försöker få med bokföring för att ta reda på vad som händer men jag har fortfarande inte svar på var mina pengar är vad som händer med den här platsen. - Recenserad av Michael, 23 januari 2008 Betyg 1 10.Registreringsavdelning kunde inte lösa mitt Konto problem När jag gick för att göra ett tillbakadragande blev det ännu värre Kartläggning programvara bra men online-matning var nere vid höga tider gör handel omöjlig Förmodligen inte den värsta men bokföringsavdelningen är inte till hjälp minst sagt .- Recenserad av remym den 16 maj 2007 Betyg 3 10.

No comments:

Post a Comment